Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Русе
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Институции
Криминални
Бизнес
Други
Вадят документи за самоличност на русенци и през почивните дни
Автор: Екип Ruse24.bg 13:25 / 23.01.2013Коментари (0)994
©
В Община Русе беше получено писмо от Областна Дирекция на МВР - Русе във връзка с предстоящия на 27.01.2013 г. Национален референдум. То съдържа обръщение на пресцентъра на МВР относно създадената организация за осигуряване на възможност на лицата, които не притежават валидни документи (лична карта или личен зелен паспорт) да участват в референдума.

Звената "Български документи за самоличност" към МВР ще оказват съдействие на българските граждани, които желаят да гласуват в Националния референдум. Те ще работят с по-голямо натоварване през тази седмица и на пълен работен ден на 26 и 27 януари (събота и неделя).

Създадена е необходимата организация гражданите, които нямат издадена лична карта или не притежават валидни документи (лична карта или лични/зелени паспорти) защото са изгубени, откраднати, повредени, унищожени или с изтекъл срок, да имат възможност да упражнят правото си на глас.

В зависимост от конкретните нормативни изисквания, на граждани, подали вече заявление за нова лична карта, ще бъде ускорено издаването й или ще бъде издадено удостоверение за изгубен, откраднат, повреден, унищожен документ за самоличност или лична карта с изтекъл срок на валидност, с което да гласуват.

При невъзможност да бъде издадена нова лична карта до края на работния ден на 25 януари 2013 г., ще бъдат издавани необходимите удостоверения.

За издаването на удостоверения гражданите лично подават искане в периода от 21 януари до 17.00 часа на 27 януари 2013г., в ОДМВР или РУ при ОДМВР.

Удостоверенията се издават след цифрово заснемане на лицето на заявителя и снемане на неговия подпис при подаване на заявлението по постоянен адрес за нова лична карта. Тези документи може да се издават независимо от обявения постоянен и настоящ адрес след подадено и регистрирано заявление за издаване на лична карта, което се отразява в централизираната информационна система за документи за самоличност на МВР.

Удостоверения за обявен постоянен и настоящ адрес се издават от общинската администрация.


Още по темата: общо новини по темата: 91
11.10.2023 »
07.10.2023 »
11.07.2023 »
11.07.2023 »
10.07.2023 »
10.07.2023 »
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Кабинетът "Денков - Габриел"
Матури 2023 г.
Газови доставки
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Русе и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@ruse24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: